Analysis of Student Solutions to Python Programming Assignments – Bc. Šimon Fouček
Bc. Šimon Fouček
Diplomová práce
Analysis of Student Solutions to Python Programming Assignments
Analysis of Student Solutions to Python Programming Assignments
Anotace:
Tato práce analyzuje programovací úlohy v Pythonu na online vzdělávací platformě Umíme to. Zaměřuje se na úpravu stávajícího clusterovacího algoritmu a analýzu odevzdaných řešení studentů. To vše s cílem zaznamenat zajímavé postřehy a navrhnout vylepšení pro danou vzdělávací platformu. Práce se také věnuje detekci plagiátorství na základě algoritmu využívajícího clusterování. Tato detekce má za úkol …víceAbstract:
This thesis analyzes introductory Python programming assignments in the online learning platform Umíme to. The focus is on refactoring an existing interpretable clustering algorithm to examine students' solutions, aiming to uncover patterns and propose enhancements for the learning environment. Concurrently, the study addresses plagiarism detection based on a clustering algorithm, aiming to evaluate …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e409h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Tomáš Effenberger, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Softwarové inženýrství / Nasazení a provoz softwarových systémů
Práce na příbuzné téma
-
Perspektivní potenciál výukových prostředí typu Massive Open Online Courses (MOOC)
Tereza Votýpková -
Využití MOOC (Massive Open Online Courses) v profesním vzdělávání
Kateřina KARNETOVÁ -
Analysis and design of Massive Online Open Course
Khazem Al Daken -
MOOC - Massive Open Online Course - pro FIT
Michal Peška -
Masivní otevřené online kurzy (MOOC) jako součást digitální transformace trhu vzdělávaní
Jan Vilimovský -
Využití gamifikačních prvků v MOOC kurzech: přehledová studie
Kateřina Šeredová -
Masivní otevřené online kurzy (MOOC) jako součást digitální transformace trhu vzdělávaní
Jan Vilimovský -
Vliv jazyka a kulturního prostředí studentů při studiu MOOC na FutureLearn: Případová studie
Karolína Kolčavová