Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce – Martina LÍBALOVÁ
Martina LÍBALOVÁ
Bachelor's thesis
Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce
The use of marketing in selected retail unit
Abstract:
Téma bakalářské práce je využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce. Cílem práce je zhodnocení využívání marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce a případné navržení odstranění nedostatků. V teoretické části bakalářské práce jsou vysvětleny základní pojmy souvisejícím s marketingem, popsáno marketingové prostředí a marketingové činnosti. V praktické části je analyzována maloobchodní jednotka …moreAbstract:
The theme of bachelor thesis is marketing using in chosen retail unit. The aim of the thesis is marketing using evaluation in chosen retail unit and possible proposal of shortcomings elimination. Basic terms connected with marketing, description of marketing environment and marketing activities are explained in theoretical part. The retail unit, specifically PRIOR ČESKÁ REPUBLIKA, s. r. o. was analysed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LÍBALOVÁ, Martina. \textit{Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/zzeh7a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LÍBALOVÁ, Martina. Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček -
Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce
Soňa SEDLÁKOVÁ -
Space management vybrané maloobchodní jednotky
Antonín ŠVEJDA -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Tereza Janouchova -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Martin Čeljuska -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Nhu Quynh Nguyenová -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Radek Chvosta
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights