Řízení kvality jako klíčový princip vztahů se zákazníky v oblasti finančního poradenství – Ing. Jan Soukup
Ing. Jan Soukup
Bakalářská práce
Řízení kvality jako klíčový princip vztahů se zákazníky v oblasti finančního poradenství
Quality management as a key principal of the relationship with customers in financial councelling sector
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována přístupu ke kvalitě jako hlavnímu principu v budování vztahů se zákazníky a zpracování marketingové strategie. První, teoretická část, je zaměřena na uvedení základních pojmů z oblasti tvorby hodnoty pro zákazníky, řízení vztahů zákazníky a v neposlední řadě také procesy řízení samotné kvality. V poslední, praktické části, je popsán reálný stav a vnímání oboru finančního …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to the subject matter of quality management as a key principal in customers relationship development and marketing startegy elaboration. First theoretical part is focused on basical conception from the sphere of creation of value for customers and customer relationship management and last but not least also the processes of quality management itself. In last practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iif6k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2010
- Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza kvality fungování finančního poradenství
Lenka Živná -
Aplikovaná profesní etika: etika pracovníků ve finančním poradenství
Martin Polák -
Systém řízení kvality ve společnosti B a K production s. r. o., působící v průmyslovém odvětví
Ondřej Jedlička -
Analýza systému řízení kvality ve vybrané společnosti
Barbora Pitrová -
Analýza systému řízení kvality ve vybrané společnosti
Blanka Tobiášová -
Analýza systému řízení kvality ve vybrané společnosti
Martina Michalová -
Zavádění systému řízení kvality dle ČSN ISO 9001 ve vybrané organizaci
Kalužová Kalužová -
Analýza systému řízení kvality ve vybrané společnosti
Jiří Kozák