Rizikové faktory virtuální komunikace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami – Mgr. Lenka NOVÁKOVÁ
Mgr. Lenka NOVÁKOVÁ
Master's thesis
Rizikové faktory virtuální komunikace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Risk factors of virtual communication of children with special educational needs
Abstract:
Diplomová práce se zabývá rizikovými faktory virtuální komunikace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část práce se věnuje kyberprostoru a virtuální komunikaci v obecné rovině. Dále je zde pojednáno o psychosociálním vývoji dospívajících žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu kyberprostoru. Součástí je rovněž vymezení možných hrozeb, souvisejících s virtuální komunikací …moreAbstract:
This thesis focuses on risk factors of virtual communication of children with special educational needs. The theoretical part deals with cyberspace and virtual communication in general. Furthermore, the psychosocial development of adolescent children with special educational needs in the context of cyberspace is discussed. It also defines possible threats related to virtual communication and their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Miluše Hutyrová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Lenka. \textit{Rizikové faktory virtuální komunikace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/zzse9s/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVÁKOVÁ, Lenka. Rizikové faktory virtuální komunikace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education - counseling
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses zzse9s zzse9s/2
4/12/2019