Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study) – Bc. Sára Dvořáková, DiS.
Bc. Sára Dvořáková, DiS.
Diplomová práce
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
Three types of persuasive communication – expert trust, motivation, and fear (case study)
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma „Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)“ bylo identifikovat jednotlivé persuasivní strategie zvolené reklamy, které využívají konkrétní apely a určit způsoby jejich spolupůsobení na konzumenty. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla provedena literární rešerše, která byla rozdělena do 6 kapitol …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis on the topic "Three types of persuasive communication - expert trust, motivation and fear (case study)" was to identify individual persuasive strategies of selected advertising that use specific appeals and determine ways to interact with consumers. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, a literature search was performed, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mdw2v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jaroslav Šulc, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Aneta Strnadová -
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Eliška Jodasová -
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Eliška Jodasová -
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Aneta Strnadová -
Persuasivní praktiky v reklamě
Patrik Hábl -
Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci
Lukáš Čambala -
Vliv závisti, sociální přítomnosti a sebediskrepance na postoj ke značce ve sféře influencer marketingu
Egor Simanenkov