Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Spokojenost zákazníkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kauzální modely v hodnocení spokojenosti zákazníků
(Roman Demčák)2010, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/82041 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
(Luděk Hrdlička)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hb3rf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou
(Michaela Špačková)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143601 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
(Thanh Hang Nguyenová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83430 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza spokojenosti zákazníků s mobilní aplikaci
(Anastasia Zhurbenko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83572 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků se službami České pošty, s.p.
(Hana Kurajská)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/112848 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza spokojenosti studentů se službami vybrané fakulty vysoké školy
(Emilie Juřicová)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135423 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků se službami hypermarketu
(Aneta Křížová)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/112890 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Kauzální modely v hodnocení spokojenosti zákazníků
(Roman Demčák)2010, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/82041 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
(Luděk Hrdlička)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hb3rf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma