Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Chování po prodejiKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
(Adam Psota)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gin2t/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o.
(Kristýna MARGETÍNOVÁ)2006, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hrp9xk// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy CAIS s. r. o.
(Marcela DŮBRAVOVÁ)2008, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vz5mh3// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Projekt zavádění prvků Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o.
(Patrik VESELÝ)2008, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9u4yqe// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM
(Monika Bobková)2015, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/vkd4g/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
(Adéla Langerová)2024, Disertační práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/tkmf8/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
(Max Vagner)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ixkdr/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
(Samuel Trstenský)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a6nn3/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
(Daniel Baumruk)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/sk27a/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Valeriya Sementsova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qnsgg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma