Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
(Ľudmila Režuchová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11864/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Marketingový mix vo vybranom vinárstve
(Michelle Morávková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id/zpoai0/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu | Theses on a related topic
Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
(Radka Nečasová)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mieeej// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Komunikačný mix vo vybranom ubytovacom zariadení
(Nikola Karasová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id/m8shoc/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / | Theses on a related topic
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
(Koubová Koubová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/xor23/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Cestovní ruch (studium po VOŠ) | Theses on a related topic
Aplikácia marketingového mixu pri vstupe firmy na nový trh
(Ivana Moravčíková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14265/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Theses on a related topic
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
(Ashish Kumar)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lheoxi// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Theses on a related topic
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Marketing and Consumer Behavior
(Tamerlan Karimli)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v08rh/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
Green marketing
(Kateřina Menšíková)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/adcrm/ | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic