Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
(Ľudmila Režuchová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11864/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vo vybranom vinárstve
(Michelle Morávková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id/zpoai0/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
(Radka Nečasová)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mieeej// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikačný mix vo vybranom ubytovacom zariadení
(Nikola Karasová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id/m8shoc/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
(Koubová Koubová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/xor23/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Cestovní ruch (studium po VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Aplikácia marketingového mixu pri vstupe firmy na nový trh
(Ivana Moravčíková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14265/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
(Ashish Kumar)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lheoxi// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketing and Consumer Behavior
(Tamerlan Karimli)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v08rh/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Green marketing
(Kateřina Menšíková)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/adcrm/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma