Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
brand conceptKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Creating Strategically Competitive Luxury Brand Concept
(Nevena Grmuša)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73323 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
The Communication concept of the brand Bomma
(Eva Kozarová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78491 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Prohloubení teorie 'Brand Engagement in Self-Concept' prostřednictvím kvalitativního výzkumu
(Simona Šenková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35662 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Brand Attachment through Lovemarks
(Anastasiya Morozova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bgzl1/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
(Krizzia Mae Navarro)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//d5ef9e// | Business Administration / Management of Business Processes | Práce na příbuzné téma
Employee Attraction: impact of employer brand image and selection process on attractiveness of potential employers
(Karmela Yelemessova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71460 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Consumer Trends and Lifestyle
(Mariami Nemstsveridze)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/asv3a/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Návrh konceptu efektivní značky pro začínající náborovou a vzdělávací společnost v makléřské oblasti.
(Lada Cílková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//5a2fs1// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Su alcuni marchionimi alimentari italiani. Una prospettiva onomastica
(Alena Havelková)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h5f9i/ | Filologie / Italský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma