Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
brand conceptKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Creating Strategically Competitive Luxury Brand Concept
(Nevena Grmuša)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73323 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Podnikatelský záměr pro českou módní značku Concept Eternity
(Mohammed Al Hashme)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//82ncso// | Ekonomika a management / Globální podnikání a management | Práce na příbuzné téma
The Communication concept of the brand Bomma
(Eva Kozarová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78491 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
(Mariia Kadesnikova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93003 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Brand Attachment through Lovemarks
(Anastasiya Morozova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bgzl1/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Prohloubení teorie 'Brand Engagement in Self-Concept' prostřednictvím kvalitativního výzkumu
(Simona Šenková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35662 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
(Krizzia Mae Navarro)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//d5ef9e// | Business Administration / Management of Business Processes | Práce na příbuzné téma
International Brand Positioning in the Cosmetic Industry : Analysis of Finnish and British Markets
(Emilia Christa Wilhelmiina Ala-Jääski)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94853 | International Business / | Práce na příbuzné téma