Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
millennialsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
(Misha Schneeberg)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gt42i/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
(Kristýna Schwarzová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zlvq0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
A Research of Millennials And Pro-Sustainable Tourism Behaviors: A Perspective Of Value-Belief-Norm (VBN) Theory
(Mohamed Sokkar)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6y23m0// | Business Administration and Entrepreneurship / | Práce na příbuzné téma
Predictors of purchase intention among Georgian millennials
(Luara Khaburdzaniya)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83803 | Management / | Práce na příbuzné téma
Employer of a choice pro generaci millennials
(Leontina Krchňáková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78082 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
(Elcin Dindar)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79747 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Comparison of Brand Images of Cola Drinks on the Czech Market among Millennials
(Ekaterina Rumiantceva)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88453 | Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer behavior of Millennials in Czech Republic when facing multiple crises: experiences from the COVID-19 pandemic and the 2022 energy crisis
(Franco Eduardo Rodriguez Esponda)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88365 | Management / | Práce na příbuzné téma
The impact of branding on satisfaction and loyalty of millennials: The case of retail banks in the Slovak Republic
(Mária Režná)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78281 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma