Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
sloganKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Au-delà de la beauté : la découverte des stratégies linguistiques dans le slogan et annonces publicitaires de L’Oréal Paris
(Paula Balážiová)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gzkia/ | Francouzský jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
(Věra Urbanová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yo4sb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
(Jan Kvapil)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ss365/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
I giochi di parole negli slogan pubblicitari
(Lenka Bělašková)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rgiy3/ | Filologie / Italský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Analisi di alcuni aspetti linguistici degli slogan pubblicitari
(Magdalena KACETLOVÁ)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//dwvgnt// | Filologie / Italská filologie | Práce na příbuzné téma
Reklamnyj slogan v russkom i češskom jazyke
(Igor Kapitula)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f5ouq/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství ruského jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Reklamnyj slogan v russkom i češskom jazyke
(Igor Kapitula)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n83ws/ | Filologie / Ruský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Reklamní slogan založený na rýmu jako výrazovém prostředku
(Jaroslava Kopfová)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vh0awg// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategy of Demarketing and the Impact of a Controversial Slogan
(Eva JUŘENOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j8qc6h// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Spojení logo-slogan v české reklamě
(Adéla Dulínková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//x68ggf// | Master of Business Administration (MBA) / | Práce na příbuzné téma