Theses on the same topic (having an identical keyword):
Národní divadlo BrnoKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
(Jitka Kratochvilová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sqlgv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Marketingový plán Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
(Adéla Lukšíková)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q5rok/ | Management v kultuře / | Theses on a related topic
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
(Jitka Kratochvilová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sqlgv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Státní divadlo v Brně na přelomu 60. a 70. let 20. století
(Vendula Kacetlová)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j8p9v/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny divadla | Theses on a related topic
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
(Jitka Kratochvilová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sqlgv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Analýza marketingové strategie Národního divadla Brno
(Petra Kovářová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n9ikz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Divadlo mimo divadlo na příkladu Očitého svědka
(Bára ERBEN)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//t5sn2l// | Filmová studia / Filmová studia / Divadelní studia | Theses on a related topic
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
(Jitka Kratochvilová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sqlgv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
(Alexandra Mušáková)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vm9j4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
(Zuzana Barysz)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic