Zpět na vyhledávání

Theses on the same topic (having an identical keyword):

online group buying

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
 (Lucie Redlová)

2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/113108 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic

Aplikace modelování strukturních rovnic na proces utváření spokojenosti a věrnosti zákazníků při nákupech na slevových portálech
 (Pavlína Pawlasová)

2017, Disertační práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/116994 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic

Typologie zákazníků slevových portálů
 (Jana Malíková)

2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/117850 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic

Měření spokojenosti zákazníků slevových portálů na kanadském trhu
 (Kateřina Šneková)

2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/110591 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic

Analýza nákupního chování zákazníků na slevových portálech
 (Tereza Zgabajová)

2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/112903 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic

Měření spokojenosti zákazníků slevových portálů
 (Šimon Závodník)

2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/107410 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic

Analýza internetové marketingové komunikace slevových portálů
 (Eliška Žebráková)

2014, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/106051 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic