Theses on the same topic (having an identical keyword):
konkurenceKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
(Tetiana Remezovska)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i1s44/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Konkurenční strategie vybraného podniku
(Andrea Plodková)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//r4vdwh// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Theses on a related topic
Analýza konkurenčního prostředí a zákazníků pro vytvoření marketingové strategie
(Barbora Štancová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ydejn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s.
(Jitka Koubová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/htiy3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Konkurenční strategie vybraného podniku v oblasti cestovního ruchu
(Šárka Valentová)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//rfpwp0// | Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch | Theses on a related topic
Optimalizace konkurenční strategie vybraného podniku
(David Marhan)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//21euw7// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Theses on a related topic
Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie
(Kateřina Strýčková)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xm0gpk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
(Jan Frank)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mxttf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
(Lenka Vlčková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d422f/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Realizace výzkumu pozice vybraných konkurenčních značek
(Lucie JANDOVÁ)2016, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//5bvfjb// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic