Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ReklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zákon o regulaci reklamy a úprava nekalé soutěže
(Kamila Schwarzová)2006, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kq1ud/ | Právní specializace / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Snahy o regulaci lobbingu v České republice mezi pluralismem a neokorporativismem
(Stanislav TESAŘÍK)2021, Bakalářská práce, Právnická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//bahxfy// | Právní specializace / Právo ve veřejné správě | Práce na příbuzné téma
Druhy akcií v zákoně o korporacích
(Miroslav Vodák)2014, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xdlfb/ | Právní specializace / Právo a podnikání | Práce na příbuzné téma
Dopady novely zákona o bankách do bankovní praxe
(Veronika Tauchenová)2016, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tddqc/ | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma
Korekční prvky daně z příjmů fyzických osob v kontextu nového zákona o daních z příjmů
(Tereza Křížová)2019, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jt8t8/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Pojem veřejnost dle ustanovení § 98 odst. 1 Zákona o Investičních společnostech a investičních fondech - interpretace a význam pro odvětví kolektivního investování
(Václav Gál)2022, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bdgog/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
(František Vondrák)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89960 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
(Ivan Marousek)2018, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vd2e4/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
The Role of Advertising in the Development of Communities and Society
(Jeyhun Khakipur)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qeok7/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The role of advertising in the development of communities and society
(Ekaterina Guseva)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cw27s/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma