Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
group buyingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
(Lucie Redlová)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113108 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Slevové portály z pohledu podniku
(Mária Okrucká)2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o98ko/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Slevové portály z pohledu podniku
(Klára Horná)2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wekws/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Slevové portály v ČR
(Libor Fuchs)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r4wzz/ | Hospodářská politika a správa / Hospodářská politika a mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma
Slevové portály z pohledu podniku
(Petr Novák)2017, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zwcr0/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Generation Z buying behavior in fashion industry
(Yelyzaveta Vasylieva)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89898 | Management / | Práce na příbuzné téma
Slevové portály z pohledu podniku
(Ondřej Komárek)2013, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dg2gy/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů firem ke slevovým portálům
(Pavla Kabeláčová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/121844 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Aplikace modelování strukturních rovnic na proces utváření spokojenosti a věrnosti zákazníků při nákupech na slevových portálech
(Pavlína Pawlasová)2017, Disertační práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/116994 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků slevových portálů na kanadském trhu
(Kateřina Šneková)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/110591 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma