Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
principy reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hlavní principy etických kodexů reklamy u nás a ve světě
(Věra Ulíková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awv6g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Design reklamy z pohledu neuromarketingu
(Michaela Bohumínská)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i5l3h/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
(David Hubáček)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p9304/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Vplyv reklamy na deti
(Stanislava Čavojská)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zfiff/ | Pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Nekalá soutěž. Skutková podstata klamavé reklamy.
(Martina Baďurová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//q1i9mt// | Právní specializace / Právo v podnikání | Práce na příbuzné téma
Principy jazykové tabuizace v současné reklamní komunikaci
(Markéta JARGUSOVÁ)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//rrx0w4// | Filologie / Česká filologie | Práce na příbuzné téma
Zobrazení ženy v reklamě - kontroverzní české reklamy posledních dvou desetiletí
(Jitka JANEČKOVÁ MOŤKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//e3zhca// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití internetové reklamy (PPC) ke zvýšení prodeje internetového obchodu
(Marek Šašek)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68690 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Umístění reklamy v autorských dílech
(Kristina Pereverzeva)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/rp6st/ | Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře | Práce na příbuzné téma
Estetické principy v nekomerční reklamě
(Dora Dernerová)2010, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta AMU / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/4864 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie | Práce na příbuzné téma