Results 301 – 310 of 920 (0,100 seconds)

Problematika bezpečnosti volně prodejných kosmetických prostředků.

 (Dominika MICHÁLKOVÁ)

Bakalářská práce: Problematika bezpečnosti volně prodejných kosmetických prostředků.  (Dominika MICHÁLKOVÁ)

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta zdravotnických studií, 2012

podstatu kosmetiky, její složení, funkce jednotlivých složek ... 3 KOSMETIKA A ZDRAVÍ........................................................................................ 21 3 ... Na druhou stranu, především dekorativní kosmetice 19. století vysloveně
https://theses.cz/id/wyqgfy/Bakalsk_prce-_Problematika_bezpenosti_voln_prodejnch_kosm.pdf

Segmentace trhu pleťové kosmetiky

 (Zdeňka Fialová)

Diplomová práce: Segmentace trhu pleťové kosmetiky  (Zdeňka Fialová)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2010

Keywords: pleťová kosmetika

Segmentace trhu pleťové kosmetiky Vypracovala ... na téma „Segmentace trhu pleťové kosmetiky" jsem vypracovala samostatně. Použitou literaturu ... pleťové vody, krémy, balzámy a dekorativní kosmetika. (7) (8) Obrázek
https://theses.cz/id/49h2ps/ISIS_28106_xfiaz05.pdf

Marketingová strategie firmy Oriflame na českém trhu a v zahraničí

 (Adéla Hleděncová)

Bakalářská práce: Marketingová strategie firmy Oriflame na českém trhu a v zahraničí  (Adéla Hleděncová)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2013

oblečení či kosmetiky. Většina z nás, hlavně žen ... 21. století představit. Kterou značku kosmetiky si vybere, však záleží na ... nezávislých poradců nabízí dekorativní kosmetiku, pleťovou a tělovou
https://theses.cz/id/o195sh/ISIS_43731_xhlea02.pdf

Vliv složení potravin a kosmetiky na spotřební chování

 (Daniela Obluková)

Bakalářská práce: Vliv složení potravin a kosmetiky na spotřební chování  (Daniela Obluková)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2015

Keywords: kosmetiky

Vliv složení potravin a kosmetiky na spotřební ... Vliv složení potravin a kosmetiky na spotřební chování“ vypracoval ... v dekorativní kosmetice, ale i v
https://theses.cz/id/59lrd0/55834_xobld00.pdf

Marketingová komunikace značky MIXA

 (Tereza Kolářová)

Diplomová práce: Marketingová komunikace značky MIXA  (Tereza Kolářová)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2018

2.1.1. Divize spotřební kosmetiky........................................................................... 22 2.1.2. Divize aktivní kosmetiky............................................................................... 23 2 ... pleťové péče, barvy na vlasy, dekorativní kosmetiku a deodoranty. 8
https://theses.cz/id/h5h54p/64807_xkolt17.pdf

Marketingová strategie nově zaváděné značky na českém trhu

 (Romana Žabková)

Diplomová práce: Marketingová strategie nově zaváděné značky na českém trhu  (Romana Žabková)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2012

Keywords: trh dekorativní kosmetiky

pojednává o uvedení nové značky dekorativní kosmetiky na český trh. Cílem je ... marketingový mix, marketingový výzkum, trh dekorativní kosmetiky, produktový ... 2 Analýza trhu dekorativní kosmetiky v ČR .........................................................................28 2
https://theses.cz/id/b83h37/ISIS_37917_xzabr01.pdf Similar

Vlivy působící na nákupní rozhodování zákazníků u elektronických zařízení v souvislosti s COVID-19

 (Denis Kupr)

Diplomová práce: Vlivy působící na nákupní rozhodování zákazníků u elektronických zařízení v souvislosti s COVID-19  (Denis Kupr)

Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta, 2022

mimina • kosmetika • parfémy ... a holení (elektro) domácí elektrospotřebiče• kosmetika • parfémy ... pleťová a dekorativní kosmetika, sluneční
https://theses.cz/id/99ho0m/zaverecna_prace.pdf_

Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení

 (Kristýna Džubová)

Bakalářská práce: Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení  (Kristýna Džubová)

Vysoké učení technické v Brně, 2021

zejména na výrobu a prodej kosmetiky, pyšní se dlouholetou tradicí a ... z Ústavu lékařské kosmetiky v Praze. Tehdy vznikl při ... 2019 zabírá v prodeji dekorativní kosmetiky 13,5% podíl
https://theses.cz/id/pl21fn/KristnaDubovBP.pdf

Analýza dodavatelsko-odběratelských vztahů

 (Šárka ŠOCHMANOVÁ)

Diplomová práce: Analýza dodavatelsko-odběratelských vztahů  (Šárka ŠOCHMANOVÁ)

JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakulta, 2020

pleť, péče o tělo Přírodní kosmetika Dodavatelé ... pomáhají se svěřeným sortimentem. Sortiment dekorativní kosmetiky je natolik rozmanitý, že jsou ... Doplňky vlasové a dekorativní kosmetiky, péče o nehty, péče
https://theses.cz/id/zloof1/Sochmanova_DP_final.pdf Similar

Komparace přístupu podnikání společnosti Mary Kay na Evropském a Asijském kosmetickém trhu

 (Klára Ondrušková)

Bakalářská práce: Komparace přístupu podnikání společnosti Mary Kay na Evropském a Asijském kosmetickém trhu  (Klára Ondrušková)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2018

informace o světovém trhu s kosmetikou. S výrobou kosmetických produktů je ... na chování spotřebitelů v oblasti kosmetiky“ (Patil a Bakkappa, 2012 ... kategorií: • Dekorativní kosmetika • Tělová
https://theses.cz/id/pu7ybr/66578_ondk01.pdf

Currently searching approximately 264 433 items.