Adéla Hleděncová

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Oriflame na českém trhu a v zahraničí

The marketing strategy of Oriflame company on the Czech market and abroad
Anotace:
Bakalářská práce popisuje marketingovou strategii společností Oriflame a Mary Kay. Cílem této práce je porovnat firmy Oriflame a Mary Kay pomocí SWOT analýzy a zjistit postavení společnosti Oriflame v celkové konkurenci přímého prodeje kosmetiky pomocí dotazníkového šetření.
Abstract:
This Bachelor's thesis desribes the marketing strategy of Oriflame and Mary Kay companies. The aim of this thesis is to compare Oriflame with Mary Kay using the SWOT analysis and to find out through a questionnaire survey the Oriflame's position in the overall competition of direct selling of cosmetic products.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Ngoc Bich Mai

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41375