Tereza Kolářová

Diplomová práce

Marketingová komunikace značky MIXA

Marketing communication of brand Mixa
Anotace:
Diplomové práce se zabývá analýzou a zhodnocením současné marketingové komunikace značky Mixa na českém trhu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na jednotlivé části komunikačního mixu. Následuje představení společnosti L’Oréal a jejích čtyř divizí. Práce se v praktické části dále věnuje popisu trhu spotřební kosmetiky, přičemž se detailněji …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze and evaluate current marketing communication of a brand Mixa in the Czech Republic. The first part briefly explains basic terms connected with marketing communication and communication mix. Thesis also covers inroduction of company L’Oréal and four different divisions. The next part is focused on description of cosmetic mass-market, especially on skin care …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Michaela Novotná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75896