Výsledky 71 – 80 z 919 (0,136 sekund)

Vnímání přírodních produktů péče o pleť od korporátních kosmetických značek spotřebitelkami generace Y v ČR

 (Tereza Průšová)

Diplomová práce: Vnímání přírodních produktů péče o pleť od korporátních kosmetických značek spotřebitelkami generace Y v ČR  (Tereza Průšová)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2022

Klíčová slova: přírodní kosmetika

značek na trhu s přírodní kosmetikou. Na ... chování na trhu s přírodní kosmetikou a za pomocí ... 6 % a na třetím místě dekorativní kosmetika s podílem 21
https://theses.cz/id/qniysy/82712_bect01.pdf

Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení

 (Eva Rojíková)

Diplomová práce: Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení  (Eva Rojíková)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2023

tržní kategorií, která vznikla propojením kosmetiky a medicíny ... také věnuje trendů na trhu kosmetiky a dermokosmetiky. Druhá ... V ů n ě Dekorativní kosmetika Péče o pleť
https://theses.cz/id/sevo9f/80873_roje00.pdf

Vnímání vybrané značky zákazníky

 (Anna Čubová)

Diplomová práce: Vnímání vybrané značky zákazníky  (Anna Čubová)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2024

Praktická část zahrnuje analýzu trhu kosmetiky a parfémů a dále popis ... 5. Trh kosmetiky a parfémů 36 6 ... e-shopu, tak pleťovou kosmetiku. Dekorativní kosmetiku preferuji v drogerii
https://theses.cz/id/if9qw4/87751_cuba00.pdf

Možnosti využití makových výlisků v kosmetice

 (Tereza Vondráčková)

Diplomová práce: Možnosti využití makových výlisků v kosmetice  (Tereza Vondráčková)

Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů, 2025

Klíčová slova: funkční kosmetika

Možnosti využití makových výlisků v kosmetice Diplomová ... v kosmetice" jsem vypracovala samostatně pod vedením ... dlouhodobě působící pečující a dekorativní kosmetiku (Krejčí 2013
https://theses.cz/id/un7m37/zaverecna_prace.pdf_

Návrh na zlepšení marketingové komunikace e-shopu My Wave

 (Emily Gabriela Weston)

Bakalářská práce: Návrh na zlepšení marketingové komunikace e-shopu My Wave  (Emily Gabriela Weston)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2023

době kromě indonéské kosmetiky e-shop také nabízí kosmetiku z Jižní Koreje a Japonska ... oblastech kosmetiky, kadeřnictví, manikúry, pedikúry, nehtového designu ... sortiment pleťové, tělové, vlasové a dekorativní kosmetiky. Podle
https://theses.cz/id/u840pr/81072_wese00.pdf

Vzdělávání žáků oboru kosmetika se zaměřením na pedikúru

 (Barbora Kupkova)

Bakalářská práce: Vzdělávání žáků oboru kosmetika se zaměřením na pedikúru  (Barbora Kupkova)

Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2011

Klíčová slova: kosmetika

Vzdělávání žáků v oboru kosmetika se ... KUPKOVÁ Barbora Vzdělávání žáků oboru kosmetika se zaměřením na pedikúru. Bakalářská ... pleťovou kosmetiku, dekorativní kosmetika. Kosmetickou péči dělíme
https://is.muni.cz/th/cvkah/Kosmetika__Automaticky_ulozeno_.pdf

Segmentace spotřebitelek na trhu udržitelné kosmetiky

 (Eva Bendová)

Diplomová práce: Segmentace spotřebitelek na trhu udržitelné kosmetiky  (Eva Bendová)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2020

Klíčová slova: udržitelná kosmetika, přírodní kosmetika

Segmentace spotřebitelek na trhu udržitelné kosmetiky D ... Green marketing na trhu s kosmetikou 16 2 ... mimo dekorativní kosmetiku)? 251
https://theses.cz/id/e64k61/73657_bene00.pdf

Marketingová strategie společnosti Manufaktura

 (Tereza Rosová)

Diplomová práce: Marketingová strategie společnosti Manufaktura  (Tereza Rosová)

Vysoká škola ekonomická v Praze, 2022

Klíčová slova: přírodní kosmetika, marketing kosmetiky

3. Postoj spotřebitelů k přírodní kosmetice 21 5 ... Segmentace spotřebitelů přírodní kosmetiky 27 5 ... a čištění pleti, pleťové masky, dekorativní kosmetika a pleťová séra
https://theses.cz/id/lgrdla/77200_rost01.pdf

Vliv smyslových podnětů na nákupní chování spotřebitelů generace Z v parfumériích

 (Aneta Pernicová)

Bakalářská práce: Vliv smyslových podnětů na nákupní chování spotřebitelů generace Z v parfumériích  (Aneta Pernicová)

Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, 2024

Obr. 6 Hodnota spotřeby kosmetiky a osobní péče v Evropě ... světlo, dekorativní prvky, výlohy, aroma, zvuková kulisa ... těsně v pozadí. Oproti tomu dekorativní kosmetika dosáhla nejnižšího
https://theses.cz/id/m9lnxb/zaverecna_prace.pdf_

Komparace časopisů Marianne a Vogue

 (Patricie MACELOVÁ)

Bakalářská práce: Komparace časopisů Marianne a Vogue  (Patricie MACELOVÁ)

UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakulta, 2022

Klíčová slova: kosmetika

Cruelty Free kosmetiky, které je rovněž stěžejní v ... porovnávání množství kosmetiky testované a netestované na zvířatech ... o dekorativní kosmetiku obsahující čistě přírodní
https://theses.cz/id/3in5iv/macelova_BP.pdf

Aktuálně je prohledáváno asi 264 433 položek.