Aneta Pernicová

Bakalářská práce

Vliv smyslových podnětů na nákupní chování spotřebitelů generace Z v parfumériích

The influence of sensory stimuli on the purchasing behaviour of Generation Z consumers in perfumeries
Anotace:
Pernicová A. Vliv smyslových podnětů na nákupní chování spotřebitelů generace Z v parfumériích. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se zabývá vlivem smyslových podnětů, který ovlivňuje ná-kupní chování spotřebitelů generace Z v parfumeriích. Cílem této práce je navrh-nout doporučení pro maloobchodníky parfumerií, jak zlepšit smyslový prožitek spotřebitelům generace …více
Abstract:
Pernicová A. The influence of sensory stimuli on the purchasing behaviour of Generation Z consumers in perfumeries. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. The bachelor thesis deals with the influence of sensory stimuli on the buying behaviour of Generation Z consumers in perfumeries. The aim of this thesis is to propose recommendations for perfume retailers to improve the sensory experi …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Michal Pšurný, Ph.D.
  • Oponent: Jana Stávková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti