Anna Čubová
Diplomová práce
Vnímání vybrané značky zákazníky
Customer perception of selected brand
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá vnímání značky Notino zákazníky. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak zákazníci vnímají značku Notino a její identitu. Teoretická část definuje klíčové pojmy, jako jsou značka, brand identita a brand image a tvoří tak rámec pro praktickou část. Metodická část popisuje hlavní cíle výzkumu spolu s výběrovým souborem a využívanými metodami, kterými jsou polostrukturovaný …víceAbstract:
This thesis examines the customer perception of the Notino brand. The main aim of this thesis is to find out how customers perceive the Notino brand and its identity. The theoretical part defines key concepts such as brand, brand identity and brand image and thus forms the framework for the practical part. The methodological part describes the main objectives of the research along with the sample and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/95460
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2025
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Dominik Tichý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/95460
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Brand perception - case study of Czech Railways
Tereza Vavroušková -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Kreativní vývoj brand identity společnosti McDonald's a jeho mezitržní komparace
Veronika Jiráková -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský -
Evoluce brand identity korejské popové skupiny
Kateřina Báčová