Anna Čubová

Diplomová práce

Vnímání vybrané značky zákazníky

Customer perception of selected brand
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá vnímání značky Notino zákazníky. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak zákazníci vnímají značku Notino a její identitu. Teoretická část definuje klíčové pojmy, jako jsou značka, brand identita a brand image a tvoří tak rámec pro praktickou část. Metodická část popisuje hlavní cíle výzkumu spolu s výběrovým souborem a využívanými metodami, kterými jsou polostrukturovaný …více
Abstract:
This thesis examines the customer perception of the Notino brand. The main aim of this thesis is to find out how customers perceive the Notino brand and its identity. The theoretical part defines key concepts such as brand, brand identity and brand image and thus forms the framework for the practical part. The methodological part describes the main objectives of the research along with the sample and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2025
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Dominik Tichý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/95460