Kreativita internetové reklamy – Bc. Karolína Dostálová
Bc. Karolína Dostálová
Bakalářská práce
Kreativita internetové reklamy
Creativity in internet advertising
Anotace:
Zatímco kreativní proces tvorby tradiční a internetové reklamy se ve svém základu příliš neliší, online prostředí nabízí nové doposud nevyužívané možnosti jenž kreativní exekuci zásadně proměňují. Aktuálně nejkreativnějším proudem internetové reklamy jsou sociální sítě, která každá má své vlastní zákonitosti a postupy z nichž musí kreativní proces vycházet, pokud má být komunikace úspěšná. Tato práce …víceAbstract:
The creative process of traditional and internet advertising is generally very similar in its core activities, but the digital environment offers new and unique opportunities and challenges for the marketing communication status quo. Currently the most creative field of digital marketing is social media, where each separate network has its own creative rules and principles, which agencies must live …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lgiky/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2017
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Vítek, MBA
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
New media in corporate communication
Václav Králík -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
The role of New Media in a modern Marketing Communication
Anar Kabdylova -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
Kreativita jako konkurenční výhoda v social media marketingu
Nikola Drobná