Bc. Petra CHMELÁROVÁ

Bakalářská práce

Analýza vnitřního a vnějšího komunikačního mixu společnosti Avon Cosmetics

Internal and external communication mix analysis of Avon Cosmetics company
Anotace:
Práca sa zaoberá charakteristikou marketingových komunikácii. Následne je v nej popísané základné fungovanie spoločnosti AVON. Teoretická časť práce je zameraná na osobný predaj, nakoľko spoločnosť Avon Cosmetics sa pokladá za jeho leadra. Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je však hlbšie analyzovať vnútorný a vonkajší komunikačný mix spoločnosti a vyhľadať v ňom nedostatky. K nedostatkom sú formulované …více
Abstract:
This work deals with characteristics of marketing communications. Subsequently I describe basic working of AVON company. The theoretical part is aimed at personal sale, as Avon Cosmetisc is thougt to be the leader. The main goal of this bachelor work is to analyse company´s internal and external communication mix and find out weaknesses. To the weaknesses I also formulated improvements. Work includes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor: 7460

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHMELÁROVÁ, Petra. Analýza vnitřního a vnějšího komunikačního mixu společnosti Avon Cosmetics. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2018

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace