Analýza vnitřního a vnějšího komunikačního mixu společnosti Avon Cosmetics – Bc. Petra CHMELÁROVÁ
Bc. Petra CHMELÁROVÁ
Bachelor's thesis
Analýza vnitřního a vnějšího komunikačního mixu společnosti Avon Cosmetics
Internal and external communication mix analysis of Avon Cosmetics company
Abstract:
Práca sa zaoberá charakteristikou marketingových komunikácii. Následne je v nej popísané základné fungovanie spoločnosti AVON. Teoretická časť práce je zameraná na osobný predaj, nakoľko spoločnosť Avon Cosmetics sa pokladá za jeho leadra. Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je však hlbšie analyzovať vnútorný a vonkajší komunikačný mix spoločnosti a vyhľadať v ňom nedostatky. K nedostatkom sú formulované …moreAbstract:
This work deals with characteristics of marketing communications. Subsequently I describe basic working of AVON company. The theoretical part is aimed at personal sale, as Avon Cosmetisc is thougt to be the leader. The main goal of this bachelor work is to analyse company´s internal and external communication mix and find out weaknesses. To the weaknesses I also formulated improvements. Work includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2008
Identifier:
7460
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHMELÁROVÁ, Petra. \textit{Analýza vnitřního a vnějšího komunikačního mixu společnosti Avon Cosmetics}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/002cv9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHMELÁROVÁ, Petra. Analýza vnitřního a vnějšího komunikačního mixu společnosti Avon Cosmetics. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2018
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
A Marketing Communications Mix for a Translation Company
Barbora Habrúnová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie
Zuzana Radošová -
Komunikačný mix vo vybranom ubytovacom zariadení
Nikola Karasová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový komunikačný mix vybraného podniku
Nina Karasová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Analýza konkurence společnosti na trhu s přírodní kosmetikou
Alexander Fusko