Analýza vnitřního a vnějšího komunikačního mixu společnosti Avon Cosmetics – Bc. Petra CHMELÁROVÁ
Bc. Petra CHMELÁROVÁ
Bakalářská práce
Analýza vnitřního a vnějšího komunikačního mixu společnosti Avon Cosmetics
Internal and external communication mix analysis of Avon Cosmetics company
Anotace:
Práca sa zaoberá charakteristikou marketingových komunikácii. Následne je v nej popísané základné fungovanie spoločnosti AVON. Teoretická časť práce je zameraná na osobný predaj, nakoľko spoločnosť Avon Cosmetics sa pokladá za jeho leadra. Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je však hlbšie analyzovať vnútorný a vonkajší komunikačný mix spoločnosti a vyhľadať v ňom nedostatky. K nedostatkom sú formulované …víceAbstract:
This work deals with characteristics of marketing communications. Subsequently I describe basic working of AVON company. The theoretical part is aimed at personal sale, as Avon Cosmetisc is thougt to be the leader. The main goal of this bachelor work is to analyse company´s internal and external communication mix and find out weaknesses. To the weaknesses I also formulated improvements. Work includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
7460
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHMELÁROVÁ, Petra. \textit{Analýza vnitřního a vnějšího komunikačního mixu společnosti Avon Cosmetics}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/002cv9/.
Jak správně citovat práci
CHMELÁROVÁ, Petra. Analýza vnitřního a vnějšího komunikačního mixu společnosti Avon Cosmetics. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2018
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
A Marketing Communications Mix for a Translation Company
Barbora Habrúnová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie
Zuzana Radošová -
Komunikačný mix vo vybranom ubytovacom zariadení
Nikola Karasová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový komunikačný mix vybraného podniku
Nina Karasová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Analýza konkurence společnosti na trhu s přírodní kosmetikou
Alexander Fusko