Jakub Kaderka
Bachelor's thesis
Zastřešující grafický manuál
Brand Family guidelines
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikačně-grafického manuálu pro již zavedenou společnost, která nově začala podnikat v úplně nové oblasti. Touto oblastí se rozumí akvizice menších či středně velkých firem za účelem investice a následného zhodnocování. Grafická kvalita takto převzatých firem se ale liší a ve valné většině není odpovídající požadované úrovni. Často nemají žádnou komunikaci …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of a communication and graphic manual for an already established company that has just started to do business in a completely new area. This area is the acquisition of smaller or medium-sized companies for the purpose of investment and subsequent appreciation. However, the graphic quality of the companies taken over in this way varies and in the vast majority …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedúci: Jan Macúch
- Oponent: Miroslav Roubíček, MgA.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Visual Arts / Graphic and Media Design
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
20. 4. 2023
IS4u, I.
20. 4. 2023
IS4u, I.
20. 4. 2023