Vlastní značky obchodního řetězce – Patrik MARTINEC
Patrik MARTINEC
Bakalářská práce
Vlastní značky obchodního řetězce
The chain's own brands
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vlastní značky obchodního řetězce Billa a jeho komunikační strategii na českém trhu. Cílem je výběr vhodných komunikačních nástrojů, které povedou ke zvýšení povědomí o vlastních značkách. První část práce nejprve představuje teoretické základy spojené s problematikou značek, vlastních značek, komunikačních nástrojů a marketingového výzkumu. Tyto poznatky jsou následně …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the retail chain's own brands Billa and the communication strategy on the Czech market, with an emphasis on choosing a suitable communication tool leading to increase an awareness about the private brand. The work presents basis associated with the problematics of brands, private brands, communication tools and marketing research. These findings are later used in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Šalamoun, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARTINEC, Patrik. Vlastní značky obchodního řetězce. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Facebook jako marketingový a komunikační nástroj
Martina Stegurová -
Facebook jako komunikační a marketingový nástroj
Pavel Zahrádka -
Sociální sítě, jako komunikační marketingový nástroj pro e-shop
Pavel Dvořák -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Petr Rajtšlégr -
Marketingová komunikace neziskové organizace se zaměřením na vybraný komunikační nástroj
Zuzana Šlúchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva