Barbora Kopecká
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Customer satisfaction of selected company
Abstract:
Obsah této práce je zaměřen na analýzu spokojenosti zákazníka a její praktické využití. První část tvoří literární rešerše základních pojmů z oblasti spokojenosti zákazníka. Následné využití v praxi je popsáno v dalších částech práce, a to jak použité metody, tak konkrétní výzkum spokojenosti zákazníka ve vybraném podniku. Pomocí výzkumu byla získána data o spokojenosti zákazníka, na jejichž základě …moreAbstract:
The content of this thesis is focused on analysis of customer satisfaction and its practical use. The first part consists of literature review concerning basic terms in consumer satisfaction. Possible practical use is described in the rest of the thesis, including used methodology and customer satisfaction research in selected enterprise. The data obtained from the research were analyzed and solution …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yn4af/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Adéla Koudelková -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Radek Chvosta -
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
Miroslav Horna -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Průzkum spokojenosti zákazníků a trvalá péče o zákazníky
Michal Toman -
Průzkum spokojenosti a požadavků zákazníka
Tomáš Kolinger -
Průzkum požadavků a spokojenosti zákazníků firmy
Jana Hroudová