Spokojenost zákazníka vybraného podniku – Barbora Kopecká
Barbora Kopecká
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Customer satisfaction of selected company
Anotácia:
Obsah této práce je zaměřen na analýzu spokojenosti zákazníka a její praktické využití. První část tvoří literární rešerše základních pojmů z oblasti spokojenosti zákazníka. Následné využití v praxi je popsáno v dalších částech práce, a to jak použité metody, tak konkrétní výzkum spokojenosti zákazníka ve vybraném podniku. Pomocí výzkumu byla získána data o spokojenosti zákazníka, na jejichž základě …viacAbstract:
The content of this thesis is focused on analysis of customer satisfaction and its practical use. The first part consists of literature review concerning basic terms in consumer satisfaction. Possible practical use is described in the rest of the thesis, including used methodology and customer satisfaction research in selected enterprise. The data obtained from the research were analyzed and solution …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yn4af/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedúci: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Adéla Koudelková -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Radek Chvosta -
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
Miroslav Horna -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Průzkum spokojenosti zákazníků a trvalá péče o zákazníky
Michal Toman -
Průzkum spokojenosti a požadavků zákazníka
Tomáš Kolinger -
Průzkum požadavků a spokojenosti zákazníků firmy
Jana Hroudová