Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu – Bc. Lucie Čejková
Bc. Lucie Čejková
Bakalářská práce
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Wedding on demand as a specific product of tourism
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na služby v oblasti svatebního cestovního ruchu. V analytické části se bude zabývat výzkumem ohledně využívaných služeb a potvrzení stanovených hypotéz pomocí dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru se svatebními agenturami.Abstract:
This thesis is focused on services in the field of wedding tourism. The analytic part is focused on research on used services and confirmation of established hypotheses through a questionnaire survey and a controlled interview with wedding agencies.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/nj11t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2018
- Vedoucí: Mgr. Věra Fišerová
- Oponent: Ing. Jitka Mattyašovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČEJKOVÁ, Lucie. \textit{Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/00x5km/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Svatební turismus jako specifická forma cestovního ruchu
Pavlína Šedivá -
Specifická forma cestovního ruchu - Svatební turismus
Karolína Václavíková -
Zhodnocení svatebního cestovního ruchu jako nové formy současného turismu v České republice
Martina Šilhánová -
Dopravní dostupnost vybraných destinací cestovního ruchu a současné trendy v dopravních službách
Michal Veselský -
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Trendy cestovního ruchu a směřování marketingu v cestovní kanceláři Čedok a. s.
Monika Lešnerová -
Analýza produktové nabídky vybraných cestovních kanceláří v souladu s aktuálními trendy cestovního ruchu.
Martin Dudla -
Vývojové trendy v poptávce po hotelových službách
Soňa Muroňová