Bc. Petra Syrová

Bakalářská práce

Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky

The communication utilised in the process of customer relationship management
Anotace:
Současná situace trhu a neustálý technologický pokrok mají za důsledek neustálý boj o zákazníka. Spolu s kvalitním poskytováním služeb je identifikace faktorů působících na vztah zákazníka k firmě pro společnosti nutností a jejich vyhodnocení vytváří firmě konkurenční výhodu. Nové technologie umožňují větší informovanost a lepší komunikaci firmy se zákazníkem. Internet a sociální sítě jsou v dnešní …více
Abstract:
The current market situation and continual technological advance shave resulted in a constant battle fort hecustomer. Along with providing quality servicesis to identify the factors affecting the customer's relationship to the company and the need for companies to evaluate their enterprise create scompetitive advantage. New technologies allow for great awareness and better communication with the customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 11. 2015
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní