Vlivy na vztah lékařské veřejnosti a farmaceutické firmy – Ing. Michaela Brožová
Ing. Michaela Brožová
Bakalářská práce
Vlivy na vztah lékařské veřejnosti a farmaceutické firmy
Effects on relation of medical public and pharmaceutical concerns
Anotace:
Práce se zabývá zjišťováním stanoviska lékařské veřejnosti k prezentaci jednotlivých farmaceutických firem. Dotazování mezi lékaři si klade za cíl odpovědět na otázku, zda prezentace farmaceutické firmy ovlivní lékaře natolik, že bude pacientům předepisovat pouze léčivé přípravky dané farmaceutické společnosti, nebo zda u lékaře zvítězí kvalita a výjimečnost nabízeného přípravku bez ohledu na to, jak …víceAbstract:
The work deals with ascertaining the attitude of practicing medical doctors to the presentation of individual pharmaceutical companies. The goal of the survey, carried out among medical doctors, is to answer the question of whether the presentation of a pharmaceutical company influences the doctor to such extent that he/she will keep prescribing medication by the given company only, or whether a particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kxoxc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komentovaný překlad prezentace farmaceutické firmy z češtiny do ruštiny
Michaela PACKOVÁ -
Impact of Pharmaceutical Companies' Promotional Efforts on the Drug Choices Made by Doctors in the Egyptian Market
Mohamed Atwy -
Use of Internet in the Pharmaceutical Industry in China
Fang Fang -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Sieťový marketing - história a princípy fungovania v praxi
Lívia Hainová