Ing. Miloslav Koldinský

Bachelor's thesis

Tomáš Baťa a jeho vliv na marketink

Tomáš Baťa and his Influence on Marketing
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je vliv význačného českého podnikatele Tomáše Bati na marketing. V teoreticko-metodologické části jsou obsaženy 4 kapitoly. První kapitola popisuje vývoj marketingu na začátku 20. století, jak ve světě, tak i na území tehdejšího Československa. Nadále pak nastiňuje obecné podnikatelské podmínky zlínského regionu. Druhá kapitola je věnována Tomáši Baťovi st. Krátký životopis …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the impact of Tomáš Baťa, an eminent Czech entrepreneur, on marketing. The theoretical-methodological part consists of four chapters. The first chapter describes the development of marketing at the beginning of 20th century both worldwide and on the territory of the then Czechoslovakia. Then, it outlines the general entrepreneurial conditions of the Zlin's region. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2009
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní