Martina ŠARMANOVÁ

Bachelor's thesis

Zefektivnění komunikační strategie firmy ENAPO obchodní a. s. ve Zlínském kraji

Improving of communication strategy for ENAPO obchodní a.s. in Zlin region
Anotácia:
Cílem Bakalářské práce je navrhnout možnosti zefektivnění komunikační strategie maloobchodních prodejen ENAPO obchodní a. s. ve Zlínském kraji. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingové komunikace a popis použitých marketingových analýz. Praktická část zahrnuje stručnou charakteristiku firmy a její jednotlivé komunikační aktivity, které jsou v současnosti využívány. Orientační …viac
Abstract:
The aim of bachelor thesis is to suggest possibilities of improving communication strategy for ENAPO obchodní a.s. in Zlin Region. The theoretical part focuses on marketing communication area and marketing analyses description. The practical part consists of a brief characteristic of the company and its current communication activities. The questionnaire survey will be made and aimed at young people …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zverejniť od: 11. 12. 2009
Identifikátor: 13525

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠARMANOVÁ, Martina. Zefektivnění komunikační strategie firmy ENAPO obchodní a. s. ve Zlínském kraji. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.