Integrace dětí s ADHD (hyperkinetická porucha) na málotřídních školách – Bc. Alena KUBÍČKOVÁ
Bc. Alena KUBÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Integrace dětí s ADHD (hyperkinetická porucha) na málotřídních školách
Integration of children with ADHD (hyperkinetic disorder) at one-room schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vhodností integrace dětí s ADHD (attention deficit hyperaktivity disorder) na málotřídních školách. Vysvětluje pojem ADHD, zaměřuje se na projevy, příčiny a diagnózu této poruchy. Uvádí možnosti reedukace a doporučená opatření pro vzdělávání žáků s ADHD. Nedílnou součástí práce je objasnění pojmu málotřídní škola, její fungování, nástin historie málotřídních škol a současné …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the suitability of integration of children with ADHD in small schools. It explains the term ADHD, focuses on the symptoms, causes and diagnosis of this disorder. It presents possibilities of re-education and recommended measures for education of pupils with ADHD. The explanation of the term ?small schools?, their running, the schema of history of these schools and their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2011
Zveřejnit od: 16. 12. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
- Vedoucí: PhDr. Jana Swierkoszová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBÍČKOVÁ, Alena. Integrace dětí s ADHD (hyperkinetická porucha) na málotřídních školách. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.12.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 12. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Postoje učitelů křesťanských ZŠ k jejich práci a k místu školy ve společnosti
Nina KAČÍROVÁ -
Přístupy k výuce témat souvisejících s předsudky a stereotypy v rámci výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ
Kristýna TANCEROVÁ -
Inkluzivní přístupy k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním vzdělávání
Monika Prchalová -
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Kateřina Macháčková -
Výchovně vzdělávací přístupy k ústavní a ochranné výchově mladistvých
Jaromír Trávníček -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková