Marketingový výzkum pro Stolní tenis a Hravý bar – Bc. Barbora Blechová
Bc. Barbora Blechová
Master's thesis
Marketingový výzkum pro Stolní tenis a Hravý bar
Marketing research for Table Tennis and Playful Bar
Anotácia:
Diplomová práce představuje marketingový výzkum pro podnik Stolní tenis a Hravý bar, který byl proveden pomocí online dotazování mezi stávajícími a potenciálními zákazníky. Na základě analýzy dat vyšlo najevo, že Hravý bar navštěvují především amatérští stolní tenisté, které ke sportu vede snaha pečovat o své zdraví, a také zábava a radost, kterou jim sport přináší. I tito rekreační hráči však mají …viacAbstract:
Diploma thesis presents marketing research for the company Stolní tenis a Hravý bar, which was conducted through online survey among existing and potential customers. Data analysis revealed that Hravý bar is mainly visited by amateur table tennis players, who are motivated by the desire to take care of their health, as well as the entertainment and joy that sport brings them. However, even recreational …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hcbzt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedúci: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radmila Štangová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Segmentace zákazníků v podniku
Tereza Vlčková -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková -
Marketingová segmentace
Venera Argirova -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková