Lucie MÁŠOVÁ
Bachelor's thesis
Jeden svět na školách
The One World in Schools
Abstract:
Klíčové téma, které prostupuje celou bakalářskou prací, je představení vzdělávacího programu Jeden svět na školách a vymezení jeho klíčových projektů. Zároveň se zaměřuji na specifika propagace programu v médiích, zejména v České televizi a na školách, navazování partnerství s médii, ale také s dalšími neziskovými organizacemi, vzdělávacími projekty a programy. Mým cílem bylo pokusit se vymezit aspekty …moreAbstract:
The key theme that permeates the entire bachelor work is to present the educational program at One World Education and the delimitation of its key projects. At the same time focus on the specifics of the program is publicized in the media, especially in the Czech television and in schools, partnerships with the media, but also with other non-profit organizations, educational projects and programs. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011
Identifier:
135725
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petr Bilík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MÁŠOVÁ, Lucie. Jeden svět na školách. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
The History and Theory of Drama and Film / History and Theory of Drama and Film
Theses on a related topic
-
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketing a marketingová komunikace měst a obcí
Jakub Jirsa -
Marketing a propagace měst a obcí
Radek Nedvěd
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights