Bc. Zdeněk Grünwald

Diplomová práce

Návrh marketingového mixu pro podnik

Proposal Marketing mix for a business
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem podniku Zahradnictví u Kopřivů, s. r. o. Práce je obsahově rozdělena do tří základních částí. Zabývá se především marketingovým mixem, analýzou konkurence a analytickými metodami PEST a SWOT. Výsledky těchto metod a skladby marketingového mixu jsou využity při tvorbě jednotlivých návrhů na zlepšení marketingového mixu.
Abstract:
This thesis deals with the marketing mix of the business ‘Zahradnictví u Kopřivů, Ltd‘. The thesis is divided into three main parts. It mainly deals with the marketing mix, competitor's analysis and analytical methods PEST and SWOT. The results of these methods and the composition of the marketing mix are used in the development of proposals for the improvement of the marketing mix.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: RNDr. František Kopřiva

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting