Testování jazykové úrovně A1 dle CEFR – Ivana Niklová
Ivana Niklová
Bakalářská práce
Testování jazykové úrovně A1 dle CEFR
Testing language level A1 according to CEFR
Anotace:
Tato bakalářská práce se soustředí na představení jazykové úrovně A1 dle CEFR a zkoušku na této úrovni, jejíž znalost musí být od 1. 1. 2009 doložena k žádosti o povolení k trvalému pobytu cizinců na území České republiky. Z dostupných zdrojů ji popisuje a hodnotí, zda zkouška odpovídá požadavkům, kterými je vymezena. Práce se opírá o výsledky z dotazníkového šetření Výzkumného ústavu pedagogického …víceAbstract:
This bachelor paper focuses on the introduction of the language level A1 according to CEFR and the examination concerning this level. The knowledge of this level of the language must be enclosed to the application for permission of permanent residence of foreigners in the Czech Republic since 1. 1. 2009. On the basis of available sources, the paper describes the examination and evaluates whether it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Božena Bednaříková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Česká filologie
Práce na příbuzné téma
-
Using mobile applications in autonomous English language learning for adult learners at the A1 – B1 level of proficiency.
Valeriya Semikova -
Srovnání vybraných anglických a českých učebnic angličtiny na úrovních A1 až A2 podle SERRJ – přístupy k prezentaci a procvičení učiva.
Karolína Vacíková -
Didaktické využití tématu sport v řadě učebnic anglického jazyka Cambridge English Empower pro nižší úroveň pokročilosti (A1-B1+)
Monika Ryvolová -
Texte für den Fremdsprachenunterricht (Niveau A1 - A2)
Hana Filipčíková -
Edutainment v učebnicích ruského jazyka pro úroveň A1
Andrea Kapuciánová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
"Das gestohlene Bild": Ein Konzept für Aktivierung von DaF-Lernenden mit dem deutschen Sprachniveau A1
Marie Pavlatová -
Metódy výučby poľského jazyka českých študentov na úrovni A1
Lenka Oppová
Název
Vložil
Vloženo
Práva