Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole na okrese Příbram – Veronika Slivková
Veronika Slivková
Bachelor's thesis
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole na okrese Příbram
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na porovnání logopedické intervence ve vybraných mateřských školách na Příbramsku. Cílem práce je zmapovat a porovnat přístupy k logopedické intervenci jak v běžných mateřských školách, tak i ve speciální mateřské škole. Práce se zabývá přístupy, četností a pomůckami využívaných při logopedických intervencí u dětí v předškolním věku. V empirické části je pak popsáno …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on comparing speech therapy intervention in preschools in the Příbram region. The aim of the thesis is to map and compare approaches to speech therapy intervention in both regular preschools and special preschools. The thesis examines the approaches, frequency, and aids used in speech therapy interventions with children in preschool age. In the empirical part, the actual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/nlqyc/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2024
- Supervisor: PhDr. Miroslava Kotvová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Milan Fleischmann
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLIVKOVÁ, Veronika. \textit{Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole na okrese Příbram}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/045xmp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Special education / Special education
Theses on a related topic
-
Ontogeneze řeči u dětí v bilingvním prostředí
Marie Hošťálková -
Ontogeneze řeči, negativní působení a jeho důsledky na řečový rozvoj
Renata Bubniaková -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Logopedická prevence v předškolním vzdělávání
Dana Flajšmanová -
Logopedická intervence v rámci logopedického asistenta ve vybrané mateřské škole
Radka Králová -
Specifika logopedické terapie zaměřené na vývojovou dysfázii
Lubomír Kapaňa -
The Natural Approach to Second Language Acquisition at Preschool Institution
Jana Gajdova -
English language course for preschool children
Petra Humlíčková