Faktory podmiňující rozhodování spotřebitelů při volbě kavárny – Kateřina Sýkorová
Kateřina Sýkorová
Master's thesis
Faktory podmiňující rozhodování spotřebitelů při volbě kavárny
Consumer purchasing decisions when choosing cafe
Abstract:
Cílem této diplomové práce, je zanalyzovat, jaké faktory týkající se spotřebního chování, nejvíce působí na spotřebitele při výběru kavárny v Praze. Následně zjištěná data mohou být využita k návrhům marketingové orientace kaváren. Tato práce je rozdělena na tři části, a to část teoretickou, metodologickou a následně praktickou. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy týkající se spotřebního …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze which factors related to the consumption behavior of choice have the greatest effect on consumers at a cafe in Prague. The obtained data can be used to propose the marketing orientation of cafes. This work is divided into three parts, the theoretical part, the methodological part, and then the practical part. The theoretical part is focused on the basic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/87963
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2022
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Oldřich Vávra
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87963
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Spotřební chování závodníků seriálu Běhej lesy
Veronika Zárubová -
Analýza konkurenceschopnosti spotřebního družstva
Adriana Kudělková