Návrh na zlepšení propagace skateboardových závodů – Erik Argaláš
Erik Argaláš
Bachelor's thesis
Návrh na zlepšení propagace skateboardových závodů
A Proposed Improvement for the Effective Promotion of Skate-board Contests
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je návrh na zlepšení propagace skateboardových závodů ve Slavičíně. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingový mix, propagace, reklamní média a v praktické části je provedena analýza propagace předchozího roč- níku závodu. Na základě analýzy jsou vytvořeny návrhy na zlepšení propagace, které jsou určeny k realizaci. Po realizaci některých z návrhů …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is a plan how to improve the promotion of skateboard contest in Slavičín and make it more efficient. Terms such as marketing, marketing mix, promotion, advertising media are briefly explained in the theoretical part of the work. The empirical part is devoted to analysis of contest propagation from last year. In this section plans for improvement and its further realization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Argaláš, Erik. Návrh na zlepšení propagace skateboardových závodů. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / field:
Engineering Informatics / Information Technologies in Administration
Theses on a related topic
-
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová