Projekt strategického rozvoje TJ MILO Olomouc – Bc. Tomáš RŮŽIČKA
Bc. Tomáš RŮŽIČKA
Diplomová práce
Projekt strategického rozvoje TJ MILO Olomouc
Strategy development project of TJ MILO Olomouc
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu strategického rozvoje občanského sdružení Tělovýchovné jednoty MILO Olomouc. Podstata projektu spočívá ve snaze zvýšit ekonomickou nezávislost na veřejných financích a v úsilí občanského sdružení financovat své aktivity vlastními zdroji. Jedním z prostředků k dosažení vytyčených cílů může být strategické rozhodnutí spočívající ve vybudování sportoviště s …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis is to create a Strategy Development Project of the Civil Association Tělovýchovná jednota MILO Olomouc. The essence of this project lie in the endeavour how to increase an economic independency on public finances and also in effort of the civil association how to fund their activities by own resources. By one of the instru-ments needful to attain set targets may be a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21524
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RŮŽIČKA, Tomáš. Projekt strategického rozvoje TJ MILO Olomouc. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
Zuzana Radová -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník -
Zhodnocení a návrh fundraisingové strategie neziskové organizace JA Czech
Karolína Jahodová -
PR strategie neziskové organizace NAUTIS zaměřena na individuální dárce
Kateřina Neumannová -
Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
Markéta Váňová -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné Integrační Centrum z.s.
Lucie Seková