Internetová reklama z pohledu práva a marketingu – Barbora Skyvová
Barbora Skyvová
Bakalářská práce
Internetová reklama z pohledu práva a marketingu
Online advertising from the law and marketing perspective
Anotace:
Skyvová, B. Internetová reklama z pohledu práva a marketingu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Cílem této bakalářské práce je vytvoření doporučující metodiky pro zhotovitele internetové reklamy z pohledu práva a marketingu. Proto práce přináší přehled právní úpravy reklamy v České republice a vymezení reklamních pojmů i druhů reklamy. Dále jsou obecné poznatky aplikovány na …víceAbstract:
Skyvová, B. Online advertising from the law and marketing perspective. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2015. The goal of this bachelor thesis is to design advising method for the creators of online advertising from the law and marketing perspective. The thesis therefore provides an overview of legal demands concerning advertising process in The Czech Republic and defines terms as well as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Hana Kelblová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sociálně ekonomický obor
Práce na příbuzné téma
-
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
Karel URBAN -
Multimodality and Genre Hybridism in Online Advertising of Weight Loss Supplements
Eva Čapková -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Regulace sexistické reklamy
Barbora Urvová -
Regulace reklamy a právo
Yulia Nasybullina -
Regulace a autoregulace reklamy
Kateřina Horná -
Regulace reklamy
Jan Mandzák
Název
Vložil
Vloženo
Práva