Analýza televizní reklamy v ČR s ohledem na divácký profil TV stanic – Martina Kolbabová
Martina Kolbabová
Master's thesis
Analýza televizní reklamy v ČR s ohledem na divácký profil TV stanic
Analysis of Television Advertising in the Czech Republic with Regard to Audience Profile TV Stations
Abstract:
Televize patří mezi masmédia. Cílí na velký počet jedinců se snahou o zasažení co nejrozsáhlejšího trhu. Obsah vysílání jednotlivých TV kanálů je proto přizpůsoben zájmu široké veřejnosti. S tím souvisí reklamní kampaně inzerentů. Televizní stanice mají obvykle definovanou konkrétní cílovou skupinu či skupiny, což je základním kritériem pro rozhodování zadavatelů reklam s oslovením vhodného diváka …moreAbstract:
Television is a mass medium. It aims on a large audience with an intention to reach the lagest markets. Therefore is the content broadcasted of particular TV channels adjusted to the interest of a general public. That is also related to advertisers campaigns. Television channels have usually defined specific target group or groups, which is an essential criteria for advertisers decision to deliver …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40711
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2014
- Supervisor: Tomáš Kincl
- Reader: Michal Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40711
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš -
Analýza televizní reklamy v ČR s ohledem na divácký profil TV stanic
Martina Kolbabová -
Segmentace a targeting v DM praxi konkrétního podniku
Jan Svoboda -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka
Kateryna Ryzhuk -
Segmentace zákazníků společnosti Nej.cz s.r.o.
Michael Čermák -
Segmentace českých spotřebitelů podle vztahu ke stravování
Thuy Linh Nguyen