Vinařská turistika jako marketingový nástroj pro rozvoj cestovního ruchu na jižní Moravě – Martina Navrátilová
Martina Navrátilová
Bachelor's thesis
Vinařská turistika jako marketingový nástroj pro rozvoj cestovního ruchu na jižní Moravě
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat vinařskou turistiku a navrhnout vylepšení vedoucí k dalšímu rozvoji cestovního ruchu na jižní Moravě pomocí strategické SWOT analýzy. Dále zanalyzovat vnější prostředí, jeho příležitosti a hrozby, s pomocí PESTLE analýzy, zhodnotit současnou situaci v České republice z pohledu politického, ekonomického, sociálního, technologického a ekologického a vyhodnotit ji …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the wine tourism and to propose improvements leading to the further development of tourism in South Moravia using strategic SWOT analyzes. In addition, to analyze the external environment, its opportunities and threats, with PESTLE analysis, it evaluated the current situation in the Czech Republic from a political, economic, social, technological and ecological …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/05ce4n/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NAVRÁTILOVÁ, Martina. \textit{Vinařská turistika jako marketingový nástroj pro rozvoj cestovního ruchu na jižní Moravě}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. 2018. Available from: https://theses.cz/id/05ce4n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme / field:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Gastronomie, hotelnictví a cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie pro start-up Vinařská policie
Michal Nekula -
Návrh marketingové komunikace vinařské oblasti
Veronika Vavřinová -
Účinnost a využití nástrojů marketingové komunikace společnosti UNIMARCO a.s.
Tereza Mladenova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing rozvoje regionů a měst v České republice
Michaela Jandová -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Navrátilová, M.
12/4/2018